Monday, December 7, 2015

Kulit Licin Gebu Gebas Dalam Masa 8 Minggu... Boleh Raya Cina 2016 dengan Flawless!

Hari ni nak share tentang satu lagi produk Shaklee yang menarik dan diminati ramai Ladies kat luar sana.

Minat sebab produk ni akan berikan kesan kulit yang cantik mulus, gebu, kurang jeragat.. yang penting kulit licin lah!

Memperkenalkan Shaklee Collagen Powder, atau dikenali sebagai SCP!

Untuk yang tak pernah dengar tentang Colagen, mesti tertanya-tanya ape kebendenya SCP ni?

Best ke?

Berkesan sangat ke... ke propaganda yahudi je? Hoho

Sebelum saya ceritakan ape kebendanya kolagen ni, meh kita tengok testimonial dulu sikit..









Haaaaa

Bayangkan tahun baru ni kita masuk balik kerja lepas cuti lama dan orang tegur..

Eh, berseri lah muka!

Flawless lah!

Licinnya kulit kauu gebuu

Tak ke syok?Hehe

Apa sebenarnya kolagen ni?

Kolagen ni adalah tisu penyambung yang membantu mengekalkan keanjalan dan kekuatan kulit, kuku, rambut, ligamen, tulang rawan, sendi dan mata.

Menurut website Medicalnewstoday, hampir 70% kulit kita terdiri daripada kolagen. Kolagen ni terletak di bawak kulit. Makin banyak kolagen, makin tegang, lembap dan sihat kulit kita ni kekdahnye

Tapi usia makin meningkat, kolagen akan semakin kurang dihasilkan oleh badan.

Kolagen yang sedia ada pun akan hancur, dan menyebabkan kulit menjadi lemah.

Itu yang kita nampak macam kedut dan kulit mengendur atau "sagging"..

Sebab tu semakin berusia, semakin penting untuk ambil suplemen kolagen bukan sahaja untuk kulit yang kurang berkedut, tapi juga untuk kesihatan tulang, sendi, mata, rambut, kuku dan sebagainya.

Tapi awas, jangan sebarangan ambil kolagen kerana kolagen dari sumber luaran perlu mempunyai beberapa kriteria supaya badan dapat serap dengan berkesan, antaranya:
  • saiz molekul kolagen yang kecil supaya usus boleh serap dengan baik
Apa yang bestnya Kolagen Shaklee?

Saiznya yang halus!

Molekul kolagen Shaklee adalah sangat ringan, lebih kurang 1,000 dalton aje (Dalton = unit kiraan saiz molekul).

Kalau jisim molekul biasa, boleh sampai lebih dari 300,000 dalton tau.

Beza sangat tu!

Lagi halus saiz kolagen ni, lagi senang lah nak diserap oleh usus kita. Bila dah serap, lagi senang lah badan nak guna untuk hasilkan kolagen dekat kulit ke tulang ke kan

Selain tu, SCP ni diekstrak dari sisik ikan merah yang tulen yang sangat berkualiti, tahan lasak dan dan elastik. Kita panggil kolagen ni kolagen RSS (Red Snapper Scale). Jarang orang gunakan ikan ni sebab ikannya hidup di laut dalam dan sukar untuk nak didapati.

Bukan tu je, SCP bukan takat masukkan RSS bodoh-bodoh je.. tidak..

Dia tambah lagi bahan-bahan lain supaya RSS ni lagi berkesan pada badan.

Antaranya biji  benih camellia Japonica, ade estrak Pfaffia, estrak kerang kerangan, lactobacillius acidophilus, vitamin C dan vitamin B. 

Semua bahan-bahan ni dimasukkan sekali dalam SCP untuk naikkan lagi kadar keberkesanan RSS tu.

Sebab tu la Shaklee berani jamin kolagennya berkesan.

Kajian klinikal cadangkan pengambilan berterusan sekurang-kurangnya 8 minggu untuk hasil yang menarik.

Dan ramai yang dah cuba dan rasa kesan positif first hand walaupun tak sampai 8 minggu pun..- macam dalam testimoni yang kita baca awal-awal tadi.

Best kan?

Ambil saja sachets magik ni untuk dapatkan all these goodness. 

Lagi? Apa yang best?

Dah siap-siap dipaketkan satu sachet sekali makan, dan mudah sangat larut dalam air. Tak payah nak kacau beriya-iya dalam gelas.

Apa Manfaatnya Kolagen Shaklee ni?

Ohh dah tentu banyak sangat. Antaranya:

Mengembalikan keanjalan kulit
Meningkatan kelembapan kulit
Mengelakkan kulit kering
Mencerah dan mengurangkan pigmentasi dan jeragat di wajah
Menegangkan payudara dan punggung
Anti-penuaan
Mengurangkan kedutan
Mengecilkan lubang pori-pori di wajah
Mengurangkan 'eye bag'
Meningkatan kecergasan tubuh badan
Memberikan kesuburan rambut

Anda Nak Kulit Licin Macam Pengguna-Pengguna Kolagen Lain?

Jangan ketinggalan. Takkan nak tengok saja orang lain kulit cantik dan sihat, sendi tak sakit-sakit. Kita pun kena lah ambil berat tentang kesihatan kulit sendiri.

Sekotak kolagen berharga RM298.

Tentunya lebih murah sekiranya anda mendaftar sebagai ahli.

Malahan, khas untuk Disember 2015 ni Shaklee tengah buat promotion SCP tau!

Beli 2 kotak, dapat 5% diskaun.
Beli 7 kotak pada harga 6 kotak sahaja, a.k.a Beli 6 Percuma Sekotak!







Tambah lah berbaloi-baloinya jadi kalau anda nak mulakan langkah Dapatkan kulit licin mulus macam dalam testimony-testimoni kat atas tu, jangan segan-segan hubungi saya untuk pesanan ya.

Putri Zulaikha Amin
SID 917819
SMS / Whatsapp : 017-6021189












0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Copyright © putrizulaikha.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com