Friday, November 20, 2015

Buang Angin Badan Guna Pudina dan Jintan untuk Orang Nak Cepat



Suami saya dua hari lepas asyik mengadu tak sedap perut.

Hehe.. general betul. Apa yang tak sedap?

Katanya rasa macam sebu, senak dan berangin. Dia tanya ada tak vitamin untuk buang angin, sebab diteran-teran tapi tak mahu kentut. Hoho.

Saya pun kongsikan lah Peppermint Ginger Plus yang saya memang ambil setiap kali perut mula berangin.

Masalah saya.. kalau makan lambat ha siaplah perut. Macam ada angin taufan.

Bestnya, lepas ambil PGP ni, suami beri feedback
  • Perut rasa berangin sejuk yang selesa
  • Perlahan-lahan perut yang rasa kembung sebab penuh angin, rasa kembali normal
  • Kentut dan sendawa!

Keistimewaan Peppermint Ginger Plus

  • Mempunyai herba asli pudina, jintan hitam dan jintan manis yang berikan rasa nyaman dan lega pada perut. Bayangkan kalau makan sup panas yang penuh jintan, sedap dan selesaaa aje perut, kan?
  • Datang dalam bentuk pil. Boleh juga dihancurkan atau dilarutkan dalam air panas untuk jadikan minuman herba. Sedap hirup suam-suam. Nyamann
  • Semestinya semulajadi. Tiada perasa, pewarna atau pemanis tiruan. Tiada juga bahan pengawet tambahan. 

Fungsi Peppermint Ginger Plus

  • Melegakan dan menyamankan perut
  • Menjaga dan memelihara saluran penghadaman
  • Bantu membuang angin dalam badan
  • Mengelakkan ketidak-hadaman
  • Mengelakkan perut kembung

Siapa yang patut makan Peppermint Ginger Plus?

  • Orang mengandung yang sering muntah dan loya
  • Orang yang kerap diserang masalah perut / badan berangin
  • Orang yang sering kembung perut
  • Orang yang kembung tapi susah nak keluarkan angin dari badan
  • Orang yang ingin jaga kesihatan saluran penghadaman


Boleh klik ikon di bawah untuk beli secara online dengan Shaklee, atau hubungi saya di 017-6021189 untuk pesanan.



Putri Zulaikha Amin
SID 917819
SMS / Whatsapp : 017-6021189

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Copyright © putrizulaikha.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com