Monday, November 17, 2014

Cara Cepat Berhenti Merokok Supaya Tak Jadi Balu Bila Suami Sah Kanser Peparu, Tapi Tegar Merokok

Anda miliki suami perokok tegar, tapi mahukan beliau berhenti? Segera?

Bayangkan kisah di bawah.

Sudah berpuluh-puluh tips berhenti merokok yang dikongsikan kepada suami sebelum ini, tapi semuanya ibarat menyiram air ke daun keladi. Sedikit pun tidak dipedulikan. Obsesi suami terhadap rokok itu semakin menjadi-jadi.

Kalau dulu katanya mahu cuba berhenti, semua tu cumalah angan-angan kosong sahaja.

Sehinggalah suatu hari,

Dunia bagaikan nak kiamat saat doktor mengesahkan berita tersebut.

Suami anda menghidapi kanser peparu, dan jika tidak dirawat serta-merta, boleh menjadi kronik dan akhirnya membawa kepada maut.

Muka terasa kering, jika ditoreh, pasti tidak berdarah.

Bermacam-macam bayangan buruk melintas ke kepala.

Anak kecil yang masih bersekolah. 
Hutang rumah yang masih banyak tertunggak.
Diri yang dalam keadaan berbadan dua.

Lalu anda pun membuat keputusan, suami perlu berhenti merokok, SEGERA.

tips berhenti merokok


Kerisauan Anda Dipandang Remeh


Suami cakap, peparunya masih kuat. Bapanya pun ada sejarah kanser peparu, tapi lepas lalui rawatan dan jaga pemakanan, tak ada pun mati muda. Masih juga merokok.

Lagipun, ramai kawan-kawannya yang dah cuba berhenti tapi tak jadi. Rasa ketagih, rasa tidak sihat, rasa seperti mahu pitam, dan sebagainya lah, kata suami.

Sayang jangan salahkan rokok semata-mata..

Terasa nak terik rambut akibat stress. Lagi sakit hati kerana suami jawab sambil hembus asap rokok berkepul-kepul.

Arghhhh!

cara berhenti merokok paling berkesan



Cara Efektif Berhenti Merokok...


adalah dengan melakukannya tanpa disedari oleh sang suami yang sakit, tapi tak juga insaf tu.

Cara paling mudah adalah dengan memasukkan 1-2 sudu Vivix ke dalam air minuman suami, inshaAllah tak lama kemudian, suami akan rasa loya dan tak lalu melihat rokok.

Ada testimoni dari bekas perokok yang Vivix menyebabkan rokok kegemarannya terasa pahit dan kelat.

Langsung tak menyelerakan.

Boleh layari video Youtube di bawah untuk dengar testimoni dari bekas perokok ini, yang terpaksa berhenti.

Kesan yang anda mahukan untuk terjadi kepada suami kesayangan anda juga.



Syok, kan?

Perlu kah melabur untuk beli Vivix? Berbaloi, ke?

Jom tengok brader ni yang tak menyesal langsung invest dalam Vivix..




Tanya hati anda.

Apa sangat RM 475 untuk sebotol Vivix yang tahan sebulan lebih kalau nak dibandingkan dengan;

...kesihatan suami, kesihatan peparunya dan elakkan suami dari terpaksa menjalani rawatan kemoterapi.

...anak-anak anda yang sedang membesar dan memerlukan kehadiran ayahnya bukan sehari dua, malah seboleh-bolehnya cukup lama untuk melihat hari graduasi, hari perkahwinan, dan bakal cucu.

...keperluan anda terhadap kasih sayang suami, penyokong, pendorong tegar cita-cita dan penceria hidup.

Vivix hanyalah salah satu daripada 1001 usaha anda supaya kehadiran lelaki terpenting dalam hidup anda dan anak-anak tidak ditarik atas sebab sebodoh rokok.

Ambil tindakan hari ini. Sekarang.

Hubungi saya supaya saya dapat sama-sama membantu bersama dalam usaha anda agar suami berhenti merokok, cepat.

Sekiranya anda tak sabar nak dapatkan Vivix secara terus dari Shaklee, tekan butang di atas. Anda akan terus berurusan dengan Shaklee tanpa melalui saya. Semoga berjaya.




Salam sayang,

Putri Zulaikha Amin,
Shaklee Independent Distributor 917819,
Email: saudagaruntamu@gmail.com
SMS / Whatsapp : 017-6021189










0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Copyright © putrizulaikha.com Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com